Formy marketingu są bardzo różne. Po pierwsze można dokonywać sprzedaży twarzą w twarz. Wtedy ważne są umiejętności sprzedażowe, bez których ze sprzedaży nie uzyska się pożądanego dochodu. Po drugie formy marketingu mogą przebiegać za pośrednictwem różnych mediów takich jak na przykład rozsyłane pocztą katalogi lub ulotki wrzucane do skrzynek pocztowych. Osoba, która znajdzie taką ulotkę, przejrzy ją przelotnie i być może wpadną jej w oko balerinki w modnym kolorze lub płaszcz z miękkiej wełny. Formy marketingu pośredniego doskonale obrazują duże miasta, gdzie na każdym rogu można zetknąć się z jakimś billboardem lub plakatem. Nie mówiąc już o ulotkach, które porą letnią są źródłem zarobków dla tych, którzy poszukują dodatkowego zajęcia. Bardzo popularną i prężnie rozwijającą się gałęzią form marketingu pośredniego jest internetowa reklama. Może ona przybrać naprawdę rozmaite formy od reklam wyświetlanych na stronach internetowych, poprzez emaile, aż po sponsorowane artykuły na blogach.
Formy content marketingu
Losowe artykuły:
Project Morpheus – czyli premiera headsetu wirtualnej rzeczywistości (VR) Sony dedykowanego...
18 marca 2014 roku na corocznej serii konferencji GDC (Game Developer Conference) Sony po raz pierwszy zaprezentowało Virtual Reality headset. Godzinną prezentację poprowadził Shuhei...
Trening na powietrzu i Asertywność trening
Asertywność trening i Trening na powietrzu
Nie każdy ma predyspozycje do bycia strażnikiem więziennym
Strażnicy więzienni powinni mieć nerwy ze stali oraz bezwzględnie winni oni stosować...