Piłka nożna to najpopularniejszy sport na świecie. Rozgrywkami piłkarskimi interesuje się ogromna rzesza ludzi, w niemal każdym zakątku na świecie. To jeden z najbardziej dochodowych sportów, w którym reklama i marketing odgrywają wielką rolę. Szczególnie jeśli chodzi o najważniejsze męskie rozgrywki toczone w ramach Mistrzostw Świata czy Ligi Mistrzów. Te relacje z meczów o wielką stawkę gromadzą przed telewizorami i odbiornikami telewizyjnymi największe grono sympatyków. Na stadionach możemy zauważyć wszechobecną reklamę, która przybiera różne formy. Najczęściej będą to banery i kasetony z nazwami firm, plakaty czy billboardy. To tylko niewielki ułamek reklamowego biznesu, jaki kręci się wokół futbolu. Coraz większe zyski z reklam odnotowuje także żeńska sekcja piłki nożnej. Żeńska drużyna piłki nożnej nie różni się zbytnio od jej męskiej formy. Do niedawna sport uważany za niszowy i nie potrafiący przebić się do głównego nurtu. Rozgrywki kobiet przyciągają jednak coraz więcej widzów na trybuny.
Losowe artykuły:
Obsidian tworzy na next-geny. Szansa na nową grę Star Wars?
Obsidian Entertainment to studio, którego graczom specjalnie nie trzeba przedstawiać. Zwłaszcza tym lubującym się w grach RPG. Teraz okazuje się, że pracują oni nad...
Asssassin’s Creed Unity – kolejna wpadka Ubisoftu?
Niedawno nasz redakcyjny kolega Piotr pisał o niższej rozdzielczości najnowszej odsłony Assassyna na konsolach nowej generacji. Tym, którzy, podobnie jak ja, mają mniejsze telewizory...