Formy marketingu są bardzo różne. Po pierwsze można dokonywać sprzedaży twarzą w twarz. Wtedy ważne są umiejętności sprzedażowe, bez których ze sprzedaży nie uzyska się pożądanego dochodu. Po drugie formy marketingu mogą przebiegać za pośrednictwem różnych mediów takich jak na przykład rozsyłane pocztą katalogi lub ulotki wrzucane do skrzynek pocztowych. Osoba, która znajdzie taką ulotkę, przejrzy ją przelotnie i być może wpadną jej w oko balerinki w modnym kolorze lub płaszcz z miękkiej wełny. Formy marketingu pośredniego doskonale obrazują duże miasta, gdzie na każdym rogu można zetknąć się z jakimś billboardem lub plakatem. Nie mówiąc już o ulotkach, które porą letnią są źródłem zarobków dla tych, którzy poszukują dodatkowego zajęcia. Bardzo popularną i prężnie rozwijającą się gałęzią form marketingu pośredniego jest internetowa reklama. Może ona przybrać naprawdę rozmaite formy od reklam wyświetlanych na stronach internetowych, poprzez emaile, aż po sponsorowane artykuły na blogach.
Formy content marketingu
Losowe artykuły:
Far Cry 4 – recenzja
Muszę przyznać, że ominęło mnie sporo wartych sprawdzenia gier na poprzednią generację. Po tym, co zobaczyłem w Kyracie, spokojnie mogę dopisać do „listy wstydu”...
The Evil Within ostatnią nadzieją na powrót gatunku Survival Horror?
Doskonale pamiętamy czasy dobrego klasycznego survival horror. Nie ma gracza, który by choć nie słyszał o Resident Evil czy o Silent Hill. To właśnie...