Zdobywanie nowych klientów
Każda firma, każda instytucja stara się w każdy sposób zyskać nowych klientów. W związku z tym, że na rynku, w każdej sferze jest coraz większa konkurencja, właściciele stosują najróżniejsze chwyty, aby przypomnieć klientom o sobie, o swoich usługach. Jednym z takich chwytów jest telefoniczna sprzedaż, tak zwana telesprzedaż. Kiedyś z rzadka spotykane, w dzisiejszych czasach już nagminnie. Bardzo często dzwonią do nas ludzie z banków, gdzie mamy konto (albo gdzie kiedyś mieliście kredyt, a już nie macie z nimi nic wspólnego, pozostały tam jedynie Wasze dane) i próbują nam wcisnąć dodatkową pożyczkę. Wy tu próbujecie się rozłączyć, a oni jeszcze Wam dorzucają lepsze warunku umowy i współpracy. Często takie telefony kończą się odpowiedzią pozytywną i zaciągnięciem kolejnej pożyczki, która właściwie do niczego nie jest nam do końca potrzebna, ale jak już takie warunki specjalne były, to aż żal było nie brać. Takie są nowe kroki, które stosuje bardzo wiele firm, aby zdobyć nowych klientów dla swojego przedsiębiorstwa.