Niektórzy twierdzą, że nastała era Internetu i tylko tam warto reklamować swoją firmę. Twierdzą, że wizytówki i torby papierowe z nadrukiem odeszły dawno do lamusa. Jak jest naprawdę? W jakiego rodzaju reklamę warto nadal inwestować?

Sieć jest potęgą. Dzięki niej o Twoich usługach dowiedzą się ludzie, którzy nie znaleźliby Cię w żaden inny sposób. Twoja strona internetowa i profile w mediach społecznościowych powinny być interesujące i regularnie aktualizowane. Im więcej osób zobaczy Twoją firmę, tym więcej z nich może zdecydować się na skorzystanie z Twoich usług lub zasugerowanie tego znajomemu.

Internetu jest więc bardzo ważny i nie wolno go zaniedbywać. Pomoże Ci on zdobyć nowych klientów. Nie zapominaj jednak, że tak samo zadziałają tradycyjne środku reklamowe, takie jak torby papierowe z nadrukiem, kalendarzyki, wizytówki czy ulotki. Dzięki nim zdobędzie klientów lokalnie, a Ci, którzy skorzystają z Twoich usług przyprowadzą za sobą kolejnych. Nie warto więc zupełnie ignorować materiałów reklamowych.