Jest wiele różnych metod reklamowania swoich usług. Od każdej firmy zależy jaką metodę wybierze i czy będzie ona skuteczna. Wybór metody zależy od profilu działalności oraz budżetu, jaki firma może przeznaczyć na reklamę. Można wybrać rozmaite metody na zaistnienie na rynku. Są bardziej tradycyjne, takie jak ogłoszenia w prasie czy plakaty reklamowe, są również ulotki, jakie można rozdawać zachęcając do skorzystania z usług firmy, można oferować je w internecie, który jest obecnie bardzo popularnym medium i wiele osób własnie tam szuka miejsc zakupu towarów lub usług.
Można też zastosować metodę rozdawania potencjalnym klientom drobnych upominków promocyjnych. Jednym z nich są smycze reklamowe. Takie smycze nie są drogie w wyprodukowaniu, dlatego można zamówić dużą ilość takich smyczy i rozdawać swoim potencjalnym klientom. Na pewno każdego ucieszy taki miły gest i zwiększy zaufanie do naszej firmy,a to przełoży się na większe zamówienia usług czy towarów i bezpośredni zysk dla naszej działalności.