Każda firma stara się dotrzeć z informacją o zakresie swoich usług do jak najszerszego grona odbiorców. Skuteczną formą reklamy są potykacze reklamowe. Stojaki te ustawia się zwykle w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszego, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku. Możemy wybierać różne ich rodzaje – od prostych konstrukcji, po stabilne i ciężkie, z podstawą wypełnioną wodą, od jedno po dwustronne, z dodatkowymi akcesoriami do których zaliczymy m.in. koszyczki na ulotki i daszki na logo. W stojakach umieszcza się dowolne materiały reklamowe. Potykacze reklamowe są tak skonstruowane, że łatwo je złożyć i postawić w innym miejscu, tak zainteresować ofertą nową grupę potencjalnych klientów. Stojaki przeznaczone do użytku zewnętrznego są specjalnie zabezpieczone. Są wodoodporne, ze specjalnie wywierconymi otworami odprowadzającymi wodę podczas opadów atmosferycznych. Takie potykacze reklamowe mają folię anty refleksyjną z filtrem UV, dzięki czemu plakaty reklamowe nie blakną od słońca.