Zarządzasz budżetem w firmie, jesteś rewidentem finansowym? Być może zastanawiasz się na efektywnością i sensem prowadzenia działań reklamowych w firmie. Przynoszą one przecież wiele kosztów, a wymierne efekty trudno jednoznacznie zaobserwować.
Może jednak jesteś osobą po drugiej stronie barykady i np. jesteś Dyrektorem marketingu? Rozważasz, na jakie kanały przekazu powinieneś zwrócić uwagę, na jaki typ reklamy inwestować więcej środków finansowych, albo też chcesz pokazać wszystkim niedowiarkom w firmie, że twoja aktywność przynosi przedsiębiorstwu duże zyski?
Monitoring opinii internautów jest, tym, czym musisz się zainteresować. Dzięki temu narzędziu dokonasz wszechstronnej analizy odbioru marki i produktów firmy przed jak i po realizacji kampanii marketingowej. Dzięki czemu, uzyskasz twardy dowód na słuszność i skuteczność działań prowadzonych przez dział PR i/lub marketingu, a także uzyskasz informację, które wspomogą firmę realizowaniu kolejnych akcji reklamowych.
To rozwiązanie spodoba się twojemu Przełożonemu.

1 KOMENTARZ

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.