Każdy przedsiębiorca zastanawia się, jakie małe podarunki może rozdać swoim klientom i potencjalnym klientom. Powinno to być coś małego, może „coś na ząb”, a może długopis czy notesik? Kiedy w wyszukiwarkę wpiszemy słowa Krówki reklamowe pokażą nam się cukierki owinięte w papierki z logo różnych firm. Jak widać z takiej formy reklamy korzystają firmy z różnych branż. Towarzystwa ubezpieczeniowe, firmy budowlane, sieci stacji benzynowych, banki, a nawet koncerny motoryzacyjne. Krówki to słodycz kojarzony z naszym krajem, z Polską. Jest to podarunek chętnie i często wręczany obcokrajowcom. Bardzo im zazwyczaj smakuje. Dlatego wręczanie krówek jako gadżetu reklamowego wydaje się dobrym pomysłem. Zagrożeń może być jednak kilka. Nasz klient może nie jeść słodyczy. Dzisiaj uczuleń i alergii jest tyle, że w jednej małej krówce znajduje się zapewne kilka potencjalnych alergenów. Nasi klienci mogą też po prostu nie lubić krówek lub unikać cukru. Jednak większość ludzi powinna być z tego podarunku zadowolona.