Każdy dobrze wie, że w obecnych czasach reklama jest dźwignią handlu oraz podstawą utrzymania działalności na wysokich obrotach. Dlatego też firma potrzebuje promocji i przemyślanych działań marketingowych. Warto jest więc brać udział w jak największej liczbie konferencji, targów pracy, które często organizowane są na uczelniach, pokazywać się na spotkaniach biznesowych oraz dbać o dobrą renomę w mediach społecznościowych. Gdy stawiamy na kontakt bezpośredni, dobrym pomysłem jest zadbać o coś, co odróżni naszą firmę od innych działających na rynku, dlatego warto postarać się o odpowiednie gadżety firmowe. Mogą to być długopisy, kubki, notesy, smycze a nawet słodycze z logiem firmy. Pomysłów jest bardzo dużo: od zeszytów, przez słuchawki kanałowe sygnowane nazwą firmy aż do pendrive?ów z nazwą firmy. Gadżety firmowe przydadzą się zwłaszcza w czasie prezentowania swojej działalności w czasie targów pracy, gdzie można wyłowić nowe talenty, które być może podejmą pracę w firmie. Otrzymanie małego upominku z logiem firmy na pewno jest miłą pamiątka i buduje pozytywny wizerunek firmy.