Formy marketingu w internecie

Formy marketingu w internecie są bardzo różne. Po pierwsze produkty i usługi reklamuje się poprzez zamieszczanie reklam na stronach internetowych. Czasami są to bardzo natarczywe reklamy, które utrudniają odwiedzającym daną stronę jej użytkowanie. To nie wpływa pozytywnie na ich odbiór, dlatego należy pamiętać, by odbiorca nie czuł się atakowany przez wyskakujące natarczywie okienka z propozycją jakiejś promocji lub zakupu atrakcyjnej usługi. Formy marketingu w internecie szeroko wykorzystuje się poprzez rozsyłanie wiadomości na skrzynki emailowe. Sklepy z ubraniami, biura podróży, szkoły oferujące kursy – często można natknąć się w swojej skrzynce emailowej z wiadomościami oferującymi swoje produkty i usługi. Ponadto w wyszukiwarce Google można natknąć się na Google Adwords. Są to sponsorowane reklamy stron internetowych, które pokazują się po wpisaniu w wyszukiwarkę odpowiedniej frazy. Takie formy marketingu internetowego dają lepsze rezultaty, gdyż pozwalają dotrzeć do konkretnego odbiorcy, który nie jest przypadkowy, który potrzebuje tej właśnie usługi lub produktu.