Sony zdecydowało się pochwalić oficjalną wersją demonstracyjną Bloodborne, a twórcy samej gry, podzielić kilkoma istotnymi informacjami odnośnie rozgrywki.

Demo które możecie zobaczyć poniżej, było dostępne dla osób (powyżej 18stego roku życia) odwiedzających targi Gamescom, które mogły poczuć przedsmak wyczekiwanego exclusive’a dedykowanego konsoli Playstation 4.

To jedynie 6 minut, jednakże klimat niepokoju i grozy oraz feeling potyczek wylewa się z ekranu, co prognozuje aż nadto optymistycznie.

From Software puściło również parę z ust na temat rozgrywki, oto czego można dowiedzieć się od twórców Demon’s Souls oraz obu części Dark Souls.

– Podobnie jak w poprzednich grach, każdy oponent posiadał będzie jakieś słabe punkty, które odkryjemy po krótszej lub dłuższej obserwacji jego zachowań.

– Topór który dzierżyć będzie nasz heros posiada dwa tryby walki. Pierwszy zapewnia mocniejsze lecz niestety wolniejsze ciosy, drugi zaś analogicznie – słabsze ale szybsze. Tryb można zmieniać podczas wyprowadzania combosów, by niczym w Dante’s Inferno efektownie kończyć pojedynek (co niekoniecznie mi się podoba, to przecież nie ma być slasher).

– Ciekawy patent dotyczy naszego zdrowia. Mianowicie, gdy zostaniemy zranieni podczas walki, będziemy mogli przez krótki czas (co objawia się źółtym kurczącym paskiem nad głowami wrogów) odzyskać nasze cenne punkty życia, atakując dowolnego przeciwnika. Gracze preferujący agresywny styl gry będą wniebowzięci.

– Jeśli już mówimy o leczeniu się, to i tutaj zajdą małe zmiany. Przedmioty regenerujące nasze zdrowie, będą na stałe przypisane do jednego z miejsc w menu podręcznego ekwipunku, które domyślnie aktywujemy trójkątem.

From Software stara się stworzyć tytuł bardziej przystępny dla większego grona odbiorców, zachowując całą magię która kryła się za poprzednimi grami tego studia, mam nadzieję, że im się to uda. Ba, jestem tego pewien;)