PS4life

Kategoria - Sprzęt

Wygaszanie Ligha Bara w DualShock 4 coraz bliżej. A czemu nie będziemy mogli tej diody w ogóle wyłączyć?

DualShock 4 wprowadził sporo nowości – głośnik, dotykowy gładzik, Light Bara i…konieczność codziennego ładowania kontrolera. Być może wkrótce ten ostatni „ficzer” będzie mniej dokuczliwy, a wszystko przez możliwość wygaszania Light Bara, którą może przynieść kolejny patch. Fajnie, ale dlaczego nie będzie możliwości go wyłączenia?

Czytaj dalej

Project Morpheus – czyli premiera headsetu wirtualnej rzeczywistości (VR) Sony dedykowanego PlayStation 4

18 marca 2014 roku na corocznej serii konferencji GDC (Game Developer Conference) Sony po raz pierwszy zaprezentowało Virtual Reality headset. Godzinną prezentację poprowadził Shuhei Yoshida – President of Sony Worldwide Studios. Po oficjalnej odsłonie dołączyli do niego Dr. Richard Marks i Anton Mikhailov z działu R&D odpowiedzialni za Playstation Camera i PS Move.

Czytaj dalej

DualShock 4 – dłuższy czas pracy na baterii jest możliwy do osiągnięcia, ale trzeba trochę pokombinować

Kontroler do PlayStation 4 to naprawdę świetny produkt. Pomijając już schodzącą gumę, bo ten problem wraz z kolejnymi dostawami został on prawie idealnie dobrze zaprojektowany. Prawie, ponieważ nie można zapomnieć o jego jedynej trwałej słabości, czyli czasie pracy na baterii. Okazuje się jednak, że majsterkowicze będą mogli najpewniej i ten problem rozwiązać.

Czytaj dalej

Wirtualna rzeczywistość wkrótce na PlayStation 4? Sony prezentuje hełm HMZ-T3Q

Telewizory robią się coraz większe – kiedyś jako duży ekran traktowaliśmy 29”, dzisiaj 46” w salonie nie robi na nikim wrażenia. Jednak pomieszczenia nie rosną, w przeciwieństwie do telewizorów, więc pewnego pułapu przekątnych „dla ludu” w przypadku tradycyjnych urządzeń nie przekroczymy. Trzeba szukać innych dróg, a jedną z nich mogą być hełmy zapewniające wirtualną rzeczywistość. Sony właśnie zaprezentowało takie cacko.

Czytaj dalej

Wadliwe gałki analogowe w DualShock 4 – wciąż niewiele wiadomo, ale na wymiany kontrolerów raczej nie mamy co liczyć

Wielu Czytelników naszej strony zapewne czytało mój „gorący” news z środy. Chodziło wtedy o wadliwą partię DualShocków do najnowszej konsoli Sony w której bardzo szybko zużyła się guma na analogach. Niektórzy z Was podzielili się opiniami w komentarzach i okazało się, że nie tylko ja mam taki problem. Zapraszam do przeczytania drugiej części walki z analogami w DS4.

Czytaj dalej