PS4life

Zobaczcie jak prezentuje się walka w Bloodborne!

Na konferencji Sony odbywającej się podczas targów Gamescom, zaprezentowano fragment rozgrywki pochodzący z następcy Dark Souls.

Poza krótkim wstępem, na trailerze można zobaczyć również pokrótce, jak prezentuje się to, co jest tej grze najważniejsze, czyli walka.

Choć jak podkreśla Miyazaki, Bloodborne nie jest kontynuacją wcześniejszych tytułów (Demon’s Souls, Dark Souls I, II), bardzo podoba mi się fakt, że From Software zmienia realia w których jest nam dane uczestniczyć jak i uzbrojenie, nie zmieniając przy tym konwencji.

BloodBorneE3Preview-Image1

Dostępna jest więc broń palna (nieobecna wcześniej), co możemy tłumaczyć akcją rozgrywającą się lata później, design lokacji wygląda mi na wiktoriańską Anglię w klimacie Tima Burtona. Samo połączenie broni białej oraz palnej jest świetnym pomysłem, byle nie zmieniło się to w Devil May Cry.

bloodborne-screen-01-ps4-us-12aug14

Jako maniak serii Soul’s, nie mogę doczekać się Bloodborne, bo pomimo braku fabularnych powiązań ze wcześniejszymi grami, będzie to ta sama soczysta rozgrywka, tylko w innych czasach i z nowym wachlarzem broni.


Napisał Rafał Kuźmiński:

Podzielam entuzjazm Dawida i również z niecierpliwością czekam na ten tytuł, jednak po gameplayu można zauważyć, że jest to prawie taka sama produkcja jak znane nam Soulsy, a broń palna jest tylko chwytem marketingowym. Poprzednio mieliśmy łuki, teraz shotguny. Fajnie, ale bez szału.

Tym, co mi się spodobało to oprawa audio-wizualna. Zarówno grafika jak i dźwięki pasują mi do takiej mrocznej rzezi. Mam nadzieję, że będzie krwawo, dynamicznie i ciekawie. Zastanawiam się, czy fabuła będzie stanowiła ważną część produkcji, czy będzie jedynie tłem usprawiedliwiającym zabijanie kolejnych monstrów, tak, jak miało to miejsce w Soulsach.

Bloodborne, razem z The Order i Uncharted 4 to najmocniejsze ekskluzywne tytuły, które mają sprzedać PlayStation 4 na początku przyszłego roku. Nie wiem jak Was, ale mnie Sony przekonało.

 

O autorze Wyświetl wszystkie posty

avatar

Dawid Szulc

Miłośnik gier (w szczególności różnych odmian RPGów, przygodowych oraz platformówek), literatury fantasy i nietuzinkowych filmów. Staram się szerzej spoglądać na medium jakim są gry wideo, po czym dzielić się moimi spostrzeżeniami z większym gronem odbiorców.

  • Pingback: Bloodborne zaskakuje nas nowymi mrocznymi zdjęciami. - PS4life()

  • Dawid Szulc

    Muszę się niestety z Tobą nie zgodzić Rafał, jakoby w Souls’ach, nie było fabuły. Otóż, jest ona obecna, tyle tylko, że musimy zagłebić się w świat tych gier by je doświadczyć. Słuchać NPCów, czytać opisy przedmiotów, zwiedzać lokacje i dokładnie się rozglądać by ujrzeć świat pełen bólu, tajemnic, niedopowiedzeń i bezsilności mieszkańcow o nieuniknionym tragicznym losie. Twórcy postawili właśnie na tajemniczość, nie wykładając wszystkiego na ławę jak w RPGach chociażby BioWare, dzięki czemu te gry już osiągnęły status kultowych.

    • Rafał Kuźmiński

      właśnie to miałem na myśli, że w Soulsach jest tło fabularne, które albo możemy poznać, albo nie. Nie ma takiej historii, która prowadziła by gracza do jasnego celu.