PS4life

DualShock 4 – wizyta w serwisie Sony (PRAM) ze zniszczoną gumą na gałce analogowej

Trzecia część, jednak to jeszcze nie koniec. Oddałem wreszcie Dualshocka do serwisu, ale wymianę od ręki można włożyć między bajki, a pad będzie naprawiony (wymieniony) w przyszłym tygodniu. A co mają zrobić osoby z jednym padem?

Dzwoniłem rano w poniedziałek do PRAMU, autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego Sony, lecz nie mogłem się dodzwonić. Zadzwoniłem na COK Playstation i potwierdzili, że serwis dzisiaj pracuje, lecz działa do 17. Udało mi się dodzwonić do PRAMU, gdzie zaprosili mnie do nich na ul. Serocką 37, a także zagwarantowali, że są otwarci do godziny 19.

A więc, tak jak prosili, zabrałem pada, rachunek za konsole i zrobiłem zdjęcie kodu kreskowego z numerem identyfikacyjnym na spodzie konsoli. Pojechałem i na miejscu ujrzałem całkiem spory ruch, ktoś miał problem z Vaio, ktoś z PS3, a ktoś jeszcze z czymś innym. Obok serwisanta leżał nowy Dualshock 4, stąd też moje niezadowolenie, gdy okazało się, że nie wymienią mi od ręki joysticka, tylko będę musiał czekać.

I tu pojawia się moje pytanie, co z osobami, które mają jednego pada? Dostałem jeszcze pokwitowanie, podobne dostanie pewnie każdy, kto ma problemy z DS4.

DualShock-4-serwis-PRAM-pokwitowanie

Teraz zostaje mi tylko czekać, ale ile? Według mnie takie naprawy powinny być robione od ręki. Przecież nikt nie zakłada nowej gumy, tylko po prostu wymienia na nowego pada. Serwisant sam przyznał, że jest to wada padów, wiec nie muszę się martwić. Niektórzy pewnie Was straszyli, że to usterka mechaniczna, że źle postępowałeś, że źle korzystałeś. Teraz widzicie, że nie ma co się martwić, wystarczy zlecenie naprawy na stronie pram.com.pl albo podjechanie na ulice Serocką 37 w Warszawie.

O autorze Wyświetl wszystkie posty

avatar

Artur Husejnow

  • Mktrener

    Pytanie z innej beczki, mógł by ktoś napisać jak zaktualizować grę na ps4? Mam problem bo jest napisane „plik aktualizacji jest pobierany” przed włączeniem gry, lecz nic się nie dzieje, a napis pojawia się od wigili. To dzieje sie w bf4 oraz kz sf

    • Michał Jankowiak

      U mnie wszystko się ściąga w tle i w tle instaluje. Tudzież w trakcie czuwania.

  • Mktrener

    Ok, już problem rozwiązany ;) a co do pada, u mnie nic się nie dzieje, a gram ok. 3~4 h dziennie wiec mozna pomyśleć ze są felerne egzemplarze, pozyjemy-zobaczymy ;)

  • Rambo

    Do autora – i jak nowy pad? Guma inna? Nie schodzi zjowu?

    • Artur Tomasz Husejnow

      Nie mam go jeszcze :(

  • Aqp

    Autorze,dlaczego sadzisz ze wymieniaja pada na nowego?Moze po prostu wsadzaja nowy analog?

  • Marcin Mumin

    Byłem dzisiaj z jednym padem na ul. Serockiej w Warszawie w PRAM-ie i wymienili mi pada od ręki na nowego – niebawem jak się mocniej zetrze drugi to też pojadę. Panowie mówią, że to nagminne i do póki nie zmienią materiału na gałkach to Sony będzie po prostu w plecy ;))

  • Jakub Chodlewski

    witam a ja wyslalem 2 pady tydzien temu w poniedzialek dostali nadal na stronie status naprawy to „CZEKA NA NAPRAWE” a tak jak wszedzie przetarte gumki analogow(wyslalem poniewaz mieszkam w walbrzychu na dolnymslasku)

  • Jakub Chodlewski

    A tu potwierdzenie paczki od DPDPaczka : 0400001797468YDataGodzinaOpisOddział17.02.201411:11:23Przesyłka doręczona
    Nazwisko: Sadza WA1a tu

    Numer naprawy:XXXXXXXStatus naprawy:Czeka na naprawęTyp naprawy:GwarancyjnaData aktualizacji:2014-02-20 18:14:58Model:CUH1004ANumer seryjny:XXXXXXXX
    Numer zlecenia klienta:Numer przychodzącego listu przewozowego:0400001797468YNumer wychodzącego listu przewozowego:Kurier:

  • Adrian PL