PS4life

Wadliwe gałki analogowe w DualShock 4 – wciąż niewiele wiadomo, ale na wymiany kontrolerów raczej nie mamy co liczyć

Wielu Czytelników naszej strony zapewne czytało mój „gorący” news z środy. Chodziło wtedy o wadliwą partię DualShocków do najnowszej konsoli Sony w której bardzo szybko zużyła się guma na analogach. Niektórzy z Was podzielili się opiniami w komentarzach i okazało się, że nie tylko ja mam taki problem. Zapraszam do przeczytania drugiej części walki z analogami w DS4.

Dzień zacząłem od sprawdzenia poczty, a jako, że wstałem o godzinie 11, odpowiedź z COKU już powinna na mnie czekać. Przecież obiecywali, że odpowiedź nadejdzie do 24 godzin, a w czasie pisania newsa, o godzinie 19:22 nadal jej nie ma. Pomyślałem, że pewnie mnie olali, więc zadzwonię najpierw do pomocy „dotyczącej produktów PlayStation”. Zdziwiłem się, że Sony nadal odpowiada na infolinii nt. PlayStation 2. Ale nieważne, wcisnąłem „2” jak kazała nagrana Pani i czekałem.

Zdziwiłem się, ale 9 minut czekania to całkiem dobry wynik. Pani wysłuchała mnie, po czym poprosiła mnie o zanotowanie numerów do serwisu. Ok, zanotowałem i zaczynam dzwonić. Dzwonię jak głupi, na oba numery, nikt nie odbiera. Próbowałem się dodzwonić tak przez 15 minut, ale dałem sobie spokój. Napisałem do Michała Strzyżewskiego i ten polecił mi dzwonić do Arkadii, do Sony Store. Znalazłem numer, za drugim razem odebrał jakiś sprzedawca. Gdy powiedziałem mu o moim problemie, on stwierdził, że to na pewno usterka mechaniczna i „że on się nigdy z czymś takim nie spotkał”. Yhym, a komentarze pod poprzednim newsem to sam pisałem.

Zadzwoniłem ponownie do pomocy PlayStation o godzinie 17, gdzie Pani odpowiedziała mi to samo co wcześniejsza, ale dodała, że „serwis jest dzisiaj nieczynny”. Super, to po co ja dzwoniłem, tak trudno było to dodać wcześniej?

A więc po całym dniu nie dowiedziałem się niczego, a wręcz tego, że to ja jestem sobie winny. Może oni sądzą, że Dualshock 4 nie ma żadnych wad? Myślałem, że wyjdzie inaczej, ale możecie oczekiwać trzeciej części już w poniedziałek/wtorek i nadal nakłaniam Was do udzielania opinii w komentarzach pod newsem.

Michał: mamy nadzieję, że po weekendzie będziemy mieć dla Was więcej konkretów. Na chwilę obecną nie wygląda to dobrze – jeśli Sony Store nie ma żadnych informacji z centrali Sony, to w innych sklepach też nie widziałbym szans na bezstresową wymianę uszkodzonych kontrolerów. Pozytywne rozpatrzenie reklamacji też może być problematyczne, bo serwis zawsze może powiedzieć, że wada powstała z winy użytkownika…

O autorze Wyświetl wszystkie posty

avatar

Artur Husejnow

  • Mktrener

    Pewnie powiedzą że to „usterka mechaniczna” , która nie podlega gwarancji :/ w tym przypadku są dwie możliwości : odpuścić, albo walczyć o wymianę a najwyższej sięgnąć po prawa konsumenta ;)

  • krzysiu0072

    Idioci z Sony. Mi dziś zrobiła sie „rysa” na analogu (podobnie, jak u ciebie), a 3 dni temu pisałem, że się tylko przeciera :( Dziwi mnie tylko jedno – jak oni testowali te pady?????

  • tomwbc

    Mieszkam w USA kupilem ps4 w dniu premiery i dodatkowego pada , po 2 tygodniach grania na jednym z padow (lewy analog) zauwazylem pekniecie wiec pojechalem do gamestop z reklamacja ,nie bylo problemow sprzedawca wymienil pada na nowy egzemplarz, po nastenych 2 tygodniach zauwazylem ze guma z nowego pada sie sciera wiec zakupilem oslonki na analogi http://www.gamestop.com/accessories/grip-it-analog-stick-covers/84308 nawet wygodnie . Po prostu trzeba czekac na nowa wersje pada . Wielka Szkoda

  • Earlendi

    Dzisiaj doszła mi Fifa, 10H grania od 12 i PÓKI CO jest dobrze, no ale czego by się spodziewać. Przed każdym kontaktem z padem myję ręce mam nadzieję, że mnie to ominie. Dzisiaj miałem bardzo ciekawą przygodę. Po połączeniu się z siecią zmieniłem stan mojej konsoli na tryb uśpienia, gdy ją włączyłem płyta sama wyjęła mi się z napędu, a napęd bardzo głośno chodził. PS 4 nie reagowało na kontakt z przyciskiem odpowiadającym za otwieranie napędu, postanowiłem je odłączyć, postukać :D i postawić w pionie. Zrobiłem to, ponownie ją podłączyłem i o dziwo wszystko chodziło jak wcześniej. Następnie położyłem ,,pleja” na poprzednie miejsce (w poziomie, jak wcześniej) i na szczęście wszystko było w porządku. Trochę spanikowałem, na yt było dużo filmików gdzie ludzie pokazywali te błędy, a w komentarzach wychwalali obsługę Sony i pisali, że za 2 tyg firma przygotuje dla nich ,,nowy system” który zlikwiduje błąd. Może komuś pomogę :)

  • MarekMotyka

    Grałem kilkanaście godzin z Fifa 14 i guma się już przeciera,jakby zdarła się jakaś pierwsza warstwa

  • Pku

    A ja kupię PS4 w lutym bez takich problemów i z w pełni działającym Firmware i grach połatanych, kto czeka ten ma :-)
    Mimo to szkoda Was

  • onez

    mi po 3 tygodniach od zakupu zepsuł sie w padzie spust R2 nieodbija ,wyslalem na gwarancji ciekawe czy odeślą nowego

  • Paweł

    Ja dzisiaj z moim padem idę do Media Markt… jak nic nie da to w poniedziałek wysyłam do serwisu… jeżeli Sony będzie próbowało uniknąć odpowiedzialności to chyba trzeba pomyśleć o pozwie zbiorowym… albo konto na facebook – może pomoże jak jakiś czas temu w przypadku nc+… wg pani z infolini wysyłka jest na ich koszt…

    • krzysiu0072

      Popieram z tym pozwem/kontem na fb w 100%. Co oni sobie myślą?

      • Paweł

        pozew miałby sens, gdyby nie wymieniali… jeśli wymieniają, to znaczy, że przyznają się do wady…

    • rambo

      i co byles z tym padem w mm?

      • Paweł

        MM wysyła do serwisu… PRAM oficjalny serwis wymienia na nowe – nie wydaje mi się żeby były lepsze… na szczęście jest gwarancja…

  • Mariusz Wysocki

    Witam ja posiadam dwa pady dk ps4. W tym załączonym do konsoli nie odbija L1 w drugim dokupionym osobno wyciera sie lewy analog. Za 250 zl wydac takie buble ? Wtf ? Nie odpuszcze draniom tego. Wielki minus dla Sony.

  • Miniol

    Wysłałem dwa uszkodzone pady (pęknięta guma na lewy analogu), po 9 dniach otrzymałem dwa nowe pady, nie robili żadnych problemów. Reklamację trzeba zgłosić na stronie playstation, podstawiają kuriera na swój koszt i odsyłają nowe.

  • Disappointed Customer

    Witam. Niestety musze zgodzic sie w wiekszoscia komentarzy. Zakupilismy juz oslonki do analogow, poniewaz kciuk niestety boli i nie da sie grac (pad uzytkowany okolo 4 miesiecy)
    Pad ten kosztowal sporo kasy jak sami wiecie a jego najwazniejsza czesc wykonana jest BADZIEWNIE. Jestesmy bardzo rozczarowani jak na oczekiwania dla ps4.